Levering

Møbler bestilt på Bruun Hansens hjemmeside leveres fragtfrit i Jylland, Fyn og på Sjælland. Ved ønske om levering i øvrig Danmark, kontakt os venligst for information om forsendelsesmetode og pris.
Vi sender din bestilling med Danske Fragtmænd. Produktionstiden kan variere, men vil sædvanligvis være 6-8 uger. Bruun Hansen kan ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser eller mangelfuld levering som følge af force majeure.
Vi tilbyder levering til kantsten. Det er dit ansvar at ordren kan modtages. Der skal ved levering altid være en myndig person til stede som har fuldmagt til at kvittere for modtagelse af møblet, såfremt du ikke er der selv. Hvis du mod forventning ikke er hjemme, skal du betale for en ny levering.
Risikoovergangen overgår til dig ved levering, det er derfor dit ansvar at sikre at møblet er leveret fejlfrit. Du skal ved modtagelsen kontrollere for eventuelle fragtskader. Såfremt møblet er beskadiget ved levering skal dette noteres af fragtfirmaet på fragtbrevet, og du bedes herefter kontakte vores kundeservice på tlf 22249065, som vil hjælpe med en løsning.
Produktionstiden for møbler fra Bruun Hansen er beregnet til 6-8 uger. Så snart møblet er færdig produceret vil du blive kontaktet fra vores kundeservice for at aftale hvornår leveringen kan foregå.

Returnering 
Vi gør særligt opmærksom på at der ikke er fortrydelsesret eller returret på bestillingskøb, det vil sige specialfremstillet møbler, som produceres på din bestilling. De specialfremstillede møbler produceres efter dine specifikationer, som fx mål og behandlingsform. Disse valg er dit ansvar og kan efter ordreafgivelse ikke ændres.
Vi forsøger at vise vores produkter på hjemmesiden, så nøjagtigt som muligt. Den farve, du ser, kan afhænge af din computerindstilling, og vi kan derfor ikke garantere, at den anvendte computer viser farverne korrekt.

Reklamationer 
Dit køb er omfattet af købelovens regler vedrørende reklamationsret. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved møbler, som er opstået inden to år efter købet. Du skal klage så snart du bliver bekendt med en fejl eller mangel.
Alt efter den konkrete situation, kan du få møblet repareret eller ombyttet og i visse tilfælde kan du få pengene tilbagebetalt eller få et afslag i købsprisen. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, ligesom manglen ikke må være opstået som følge af fejlagtig anvendelse eller ved anden skadevoldende adfærd. Reklamationsretten dækker heller ikke fejl eller mangler der opstår som følge af manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Ved enhver henvendelse bedes du oplyse hvori problemet består, og gerne så detaljeret som muligt. Ved reklamation kan du kontakte os via mailadressen info@bruunhansen.dk
Bemærk, at vores møbler ikke er fremstillet til erhvervsbrug, hvor der forventeligt er hårdere slid på møblerne end ved privatbrug. Benyttes møblerne til erhverv, er købet derfor ikke omfattet af reklamationsretten.

Ansvarsbegræsning 
Et erstatningskrav overfor Bruun Hansen kan ikke overstige fakturabeløbet for det solgte, idet omfang andet ikke følger af dansk rets ufravigelige regler om produktansvar.